6/07/2011

לקראת העלייה לקרקע

א. יונתן ויותם אחראים על כל מה שקשור לתכנון הכולל וההקמה של ההתנחלות. כל שאלה הקשורה לצרכים כאלה ואחרים של היישוב (חשמל, מים וכיוב׳) חייבת להיות מופנית קודם כול אליהם. כדאי לערוך כמה ביקורים בשטח כדי לפתור את כל הבעיות ולהיערך לקראתן. יש לערוך בשטח סימונים לקראת ההקמה. יונתן ויותם אחראים לתאם את פירוק ההתנחלות למחרת ויישארו בשטח עד למסירתו למחרת.
ב. על כל משתתפי הסטודיו לעדכן את כל החומר שלהם בבלוג. נא לא לשכוח לכתוב את שם הצוות בצורת תגית. כדאי לבדוק את הנוכחות שלכם בבלוג על פי תפריט המשתתפים מימין. ישנם צוותים שלא עדכנו ולו פעם אחת את הבלוג, או שלא הוסיפו תגיות. שימו לב.
ג. אפשר להתחיל את ההקמה ממוצאי שבת 18/06. ביום ההגשה, יום ראשון 19/06/11, על כל המבנים להיות מוקמים עד לא יאוחר מהשעה 16:30. הדיון יחל בשעה 18:00 בדיוק.
ד.על כל אחד מהצוותים לתעד את ההקמה והפירוק לפני, במהלך, אחרי ולמחרת ההגשה. למחרת ההגשה יש לערוך מצגת בת 7 דקות של ההתנחלות כולה ושתי מצגות בנות עד 7 דקות, של שתי העבודות שיוצגו בהגשה המשותפת. המצגות תימסרנה לי לא יאוחר מהשעה 9:00 בבוקר. 
ה. למחרת ההגשה, יום שני ה- 20/06/11, עם זריחת השמש, יש להתחיל בפירוק ובהתפנות. השטח צריך להיות נקי עד השעה 9:30. בשעה 11:00 תתקיים הגשה שכבתית משותפת של עבודות נבחרות בבניין המחלקה. ההשתתפות חובה.

במידה שיש אי אלו שאלות אשמח לענות.
בהצלחה
שרון

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.